مدرس فروش تلفنی استاد فروش تلفنی

مدرس فروش تلفنی استاد فروش تلفنی مدرس بازاریابی تلفنی مدرس تله مارکتینگ

مدرس فروش تلفنی استاد فروش تلفنی

مدرس فروش تلفنی استاد فروش تلفنی مدرس بازاریابی تلفنی مدرس تله مارکتینگ

مدرس فروش تلفنی استاد فروش تلفنی

درس دوره بازاریابی تلفنی تدریس بازاریابی تلفنی اصول مذاکره بازاریابی تلفنی
بهزاد حسین عباسی مدرس مذاکره مدرس فرش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست 16سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

مدرس بازاریابی تلفنی مدرس فروش تلفنی

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ

مدرس بازاریابی تلفنی مدرس فروش تلفنی 


وقت شناس باشید


زمانی که با فردی برای فروش محصول تماس میگیرید مطمئن شوید در فرصت مناسبی تماس گرفته اید. این کار می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم صورت پذیرد و  شما باید در این کار حرفه ای شوید. زمانی که مشتری نمی تواند به مکالمه با شما ادامه دهد از او عذرخواهی کنید و به او بگویید بعدا با او تماس می گیرید.



مدرس فروش تلفنی



مدرس مکالمه تلفنی موثر 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

۹۷/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدرس بازاریابی تلفنی مدرس فروش تلفنی

مدرس بازاریابی تلفنی

مدرس فروش تلفنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی